lørdag 21. januar 2012

Oppussing av badet

Denne uka har gått med til planlegging og igangsetting av vårt neste oppussingsprosjekt. Uka før operasjonen malte og ordnet jeg yttergangen, bilder av det vil komme etterhvert. Denne gangen står badet for tur. Det har blitt endel diskusjoner hva og hvordan vi skal ha det. Vi e blitt enig på det meste men ikke alt. Toalettet er blitt et hett tema. Jeg vil gjerne kjøpe et slikt som henger på veggen, mens mannen min mener det er greit det vi har. Hva det blir til vil tiden vise. Nok om det.
Det er onkelen min som står for det meste av arbeidet. Han har revet hele det gamle badet og lagt nye veggplater. Etterhvert vil det komme nytt tak og gulv med fliser. Dusj og badromsinnredningen er bestilt. Gleder meg til det blir ferdig.
Her er noen bilder så lang:





Det meste er revet ned og bare skallet står igjen



Glemte å ta bilde av badet før rivingen, men her er litt av badromsinnredningen som vi hadde.

Ha ei fin helg:)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...