lørdag 22. mai 2010

Scrapbooking


I går hadde jeg fri. Det regnet ute og lysta til å være ute var ikke akkurat til stede. Så etter at jeg hadde ryddet og vasket huset. Tok jeg fram scrapbooking-utstyret. Det er så lenge siden jeg har scrappet og da jeg først var i gang ble det flere LO'er og det var utrolig artig. Brukte endel tid til å gå igjennom gamle bilder og fant noen som er tatt for noen år tilbake.


Bildet taler vel for seg..... Det øverste bildet er tatt i fjorvår da vi var på bryllupsreise. Det er tatt foran Trevi-fonten i Roma. Det nedersen er fra Tyrkia-turen i 2006.

Minstemann Benjamin, en liten røver. Her er han 4 eller 5 år.


Tonjepia, min nesteldste datter. Bildet er tatt på fyret hos far (Torsvåg fyr), våren 1998, tror jeg. Ungene lagde blomsterkranser og det måtte jo foreviges.

Ha en flott dag!!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...