tirsdag 16. februar 2010

Sprøtt!!!

Søndag gjorde jeg noe sprøtt. Jeg og flere meldte oss på Tromsø skimarathon. Det vil si at vi skulle gå 42 km på ski, sprøtt, ja det kan man si. Men vi gjorde altså det.

På startstreken var jeg veldig spent. Det her har jeg aldri vært med på før, også 42 km...les 4,2 mil. Løypa var på 7 km og vi skulle gå den 6 runder. Da jeg var halvveis tenkte jeg at det her klarer jeg ikke, men med min egen stahet og ukuelig optimisme gjennomførte jeg de 42 kilometeren, dog den siste runden i skikkelig slowmotion stil:)... Telte ned kilometrene etterhvert som jeg nærmet meg mål, og det var sykt herlig å komme i mål.

Jaja jeg ble sist, men hva gjør vel det når jeg fullførte. Det var jo mange som ikke gjorde det!! Noen trofaste karer heiet meg inn de siste metrene og som sistemann fikk jeg til og med en premie for at jeg aldri ga opp...de skulle bare vist hvor mange ganger jeg holdt på å gjøre det! Fikk høre etterpå at rennkomiteèn snakket om at det var kun en løper igjen i løypa, ei Siv fra Ringvassøy og ho gir seg ikke.



2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...