tirsdag 28. februar 2012

Litt om alt

Dette innlegget blir litt om alt. Er fortsatt sykemeldt, men har begynt å jobbe litt. Morgenstund med Sudoku og te er et must. Det blåser og snør ute, men inne er det varmt og godt.










Forrige uke hadde ungene vinterferie. Synne og Benjamin kom hit fredag 17. og reiste igjen på søndag 26. Siden jeg fortsatt er hemmet med foten i gips ble det ikke noen turer ut, selv om jeg var helt dårlig her på søndag da det var det herlige været ute, men ungene tok sakene i egene hender og med ski og akebrett fikk seg noen turer ut i finværer. Ellers har uke gått med til å besøke venner, familie, kino, fotballtrening og litt av hvert. I morgen skal jeg til sykehuset for å ta av gipsen, er veldig spent på resultatet.



Besøk hos bestemor i Dåfjord. Benjamin har en egen evne til å få bestemoren til alltid å lage vafler når vi kommer.


Benjamin hjelper meg med husarbeid


Badet er jo ferdig, og er kommer bildene av resultatet. Det er kun å male vinduskarmen og døren igjen. Jeg er veldig fornøyd med resultatet selv om jeg ikke fikk doen jeg ønsket....
























Hva synes dere?

 Ha en flott og forrykende dag!


Siv

2 kommentarer:

  1. Kor e badstua?? haha. Badet blei kjæmpefint. Hilsen Tonje som sole sæ i Kristiansand :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Badstua du liksom, kor vi skulle ha plass til den! Vi sole oss også her, inne....:)Kos dæ masse Tonjemor:)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...