onsdag 31. oktober 2012

Butikken min


Da har jeg åpnet en butikk. Ja en butikk!!...forleden dag åpnet jeg min egen butikk på epla.no. Hva er nå det spør du vel?

Epla er et nettsted hvor man kan kjøpe fantastiske og håndlagde ting. Et sted hvor det er stort utvalg av produkter i alle kategorier, fra klær og interiørartikler til kunst og mat.
Jeg strikker og hekler for salg og tenkte at dette var stedet der jeg kan selge litt av det jeg lager. Jeg har ikke så mange ting i butikken min ennå, men det legges ut varer etterhvert som de blir ferdig.
Butikken min heter ullnøste og her er nettadressen:

VELKOMMEN


Har du lyst til å kjøpe noe er det bare å bestille. Jeg strikker også på bestilling.

Ha en lystig aften



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...