søndag 16. september 2012

Flere eksemplarer

I løpet av sommeren har jeg fått noen smågaver som har vist seg å være fingerbøler til samlinga mi. Det er like artig hver gang å få nye. Det er flere i familien min og blant mine venner som vet at jeg samler og da har de begynt å kjøpe til meg. Kjære dere fortsett med det, det gleder meg!!!

Denne fikk jeg fra min datter Synne i fjor da hun hadde vært i New york
 
 
Min søster Mona og svigerbror Roy har blitt mine faste fingerbølssamlerer. I år hadde de vært på noen greske øyer og hadde med hele 4 stk hjem til meg.
 
Hellas
 
Paros
 
Antiparos


Santorini
 
Og jammen kjøpte de en da de mellomlandet i Munchen også

 
Fra min venninne Anne Marie. Hun og familien har vært på Kreta i sommer.
 

 


Fra min kjære mann fra Svalbard
 
Her er to jeg selv kjøpte da vi var på Oslo tur i vår.
Akershus festning og fra Vigelandsparken.
  
 
Takk alle sammen!!!
 
Ha en flott og begivenhetsrikdag:)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...