onsdag 27. januar 2010

Strikkedilla....

Når været er dårlig er det fint og ha noe å bruke kreativiteten på. Akkurat nå har jeg flere strikkeprosjekter på gang. Begynner gjerne på noe, så blir jeg litt lei og startet opp med noe annet. Det ender gjerne med at jeg har mange ting liggende. Men så tar jeg meg litt sammen og forsøker å bli ferdig. Resultatet er gjerne da at mange strikkearbeid blir ferdig i løpet av kort tid og det er jo litt morsomt.
Holder nå på med en liten søt setesdalsgenser..den blir nydelig tror jeg. Ikke helt ferdig, men har bare litt montering igjen. Så langt er jeg kommet....

Mitt neste prosjekt er årets OL-gensere fra Dale. Unger og mann har ønsket seg denne. Denne
modellen er basert på MARIUS-genseren fra "gamle" dager. Husker at mamma hadde strikket den til meg. Denne genseren var noe "alle" hadde, og jeg synes det er artig at den er blitt populær igjen. Gleder meg til å ta fatt på prosjektet. Slik er årets OL-modell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...