lørdag 19. januar 2013

Snart 10000

Nå er det tre år siden jeg startet opp med å blogge og det er tid for å feire. Mitt første blogginnlegg skrev jeg 22.januar 2010. Så bloggen min fyller straks 3 år. Jeg hadde fulgt med flere blogger i en periode og fant ut at jeg hadde lyst til også å prøve det. Jeg har skrevet om mangt og mye og fått en del faste lesere og det er kjempehyggelig. I perioder har jeg skrevet lite og andre ganger mer, men sånn er det i en hektisk hverdag ikke like lett å få plass til alt!

I allefall viser statistikken nå at jeg nærmer meg 10000 besøkende og nesten 100 blogginnlegg. I 2013 skal jeg bli enda flinkere til å skrive. Så til alle mine trofaste bloggvenner og alle andre som titter innom av og til, tusen takk for alle koselige hilsener og besøk!!


Jeg har lyst til å feire dette lille jubileet  med en GIVE AWAY SUPRISE
Jeg gir bort et par fargeglade ullsokker som jeg har strikket selv ( farge og str avtales av den heldige som vinner)

For å være med i trekningen gjelder disse reglene:
1 lodd for å legge inn kommentar
1 lodd for å være følger
1 lodd for å linke siden min på bloggen med bilde ved siden av

Skriv gjerne hvor mange lodd du tar.
Trekningen vil være 1.februar.
 
post signature



14 kommentarer:

  1. Hei Siv! Gratulerer med bloggjubileum! Utrolig mye flott du lager :) Håper jeg vinner på et av mine tre lodd! klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anita. 3 lodd er notert:)
      Klem

      Slett
  2. Tre lodd for meg; linket, følger og kommentert.
    Digge de lestan der, dæm e så fin! Flink du e! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Solfrid. 3 lodd skal bli:)

      Slett
  3. Hei, Siv, jeg har kikket litt på noen av sidene dine og det er artig å se:) Jeg likte spesielt sokkene og rypevottene:) Har du laget mønstrene selv? Jeg strikker( ikke så store plagg lenger), hekler, scrapper (mest kort), maler litt rosemaling,lager smykker syr litt .......++, men dette er kun til eget bruk og gaver:) Jeg synes du er tøff:) Jeg er ikke så flink med dataen, så jeg håper du får denne kommentaren:) Klem fra Margareth P

    SvarSlett
  4. Heia Margareth P. Er det Margareth i Trondheim? Uansett veldig hyggelig med en hilsen fra deg:)
    Jeg har også mange hobbyer, kjeder meg aldri og har alltid noe å holde på med. Rypevottene har jeg designet selv etter at jeg ble operert i en fot og fikk mye tid. Da fant jeg ut at jeg skulle lage disse vottene. Sokkene er et mønster jeg har fått av min mor, vet ikke hvor det kommer fra. Som du ser er kommentaren kommet fram. Tusen takk:)

    SvarSlett
  5. Hei :-) Du e kjæmpeflink!!Æ har delt og kommentert,veit ikkje korsn æ får fulgt,men d bli værtfall 2 lodd :-) Hilsen Annhil,æ e egentli ikkje anonym ;-)

    SvarSlett
  6. Takk annhild. det e rett du e slett ikkje anonym. 2 lodd skal bli:)

    SvarSlett
  7. Hei Siv kjempe flotte lesta det kan æ skrive under, e så gla i dem at æ nesten ikkje har rå t å bruke dem:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marianne. Så bra at du liker dem. No får du et lodd for kommentaren og e med i trekninga av et par lester.

      Slett
  8. Heia Siv!! Æ vil åsså ha lodd!!! Vil gjerne ha de fine læstan!!! Du e veldig flink Siv! Klæm fra AM (litt anonym...)....men det e ho Anne-Marie hvis du sko lure...ha, ha...

    SvarSlett
  9. Hei Siv!
    Har kikket litt rundt på bloggen din- koslig blogg, slik som jeg liker den! Kjempeflotte sokka du lodda ut. Har du designet oppskriften selv, elker er det råd å få fatt på den annensteds?

    Mvh Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jorunn.
      Tusen takk for hilsen og at du liker bloggen min. Oppskriften på sokkene har jeg fått av min mor. Vet ikke hvem som har designet dem. Det er et gammelt mønster, så viss du vill kan jeg sende deg en kopi.
      Mvh Siv

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...