fredag 16. desember 2011

Hva har skjedd...

"Tante ka har skjedd med bloggen din", var kommentaren jeg fikk fra min niese her om dagen. "Eh du skjønner eh.. æ... eh har ikkje hatt tid til å blogge og no har æ ikkje blogget siden februar og det e litt tungt å komme tilbake" svarte jeg henne, litt flau for at hun hadde lagt merke til det. Ante ikke at hun leste bloggen min en gang. "Tante du må ikkje gjøre det så stort, blogg litt hverdag eller bare en gang i uka, og det trenger ikkje å være bilder eller andre kule ting med hver gang" var gode råd fra min niese.

Ja hun fikk meg til å tenke, hvorfor har jeg ikke blogget på lenge. Det er mange grunner til det og jeg skal ikke komme inn på det her, men no prøver jeg igjen og jeg har ikke glemt dere. Skal prøve å følge min nieses gode råd. Hun er en erfaren blogger og har blogget mye lengre enn meg.

Har laget en ny heading idag som jeg synes ble fin. Bildet tok jeg i sommer på en av mine toppturer. Jeg begynner der fra så får dere litt etterhvert.......



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...