fredag 4. februar 2011

Endelig...

Endelig har jeg tatt meg tid til å oppdatere bloggen. Jeg har hatt fullt opp med jobb og masse artige aktiviteter som har gjort at data/blogging ikke har vært prioritert. Men her er litt nytt:

  •  Silje min eldste datter har startet sin lange ferd til Down under, altså til Australia. Hun skal studere (utvekslingsstudent) på Deaken universitet i Melbourne. Der skal hun være i 5 mnd. Vi har planer om å besøke henne i løpet av våren. Håper vi får det til.

Silje da hun var på Sri Lanka i fjor.

  • Nyttårsmarsjen 2011. Vi har satt igang et prosjekt på jobb som ble mye større en vi trodde. På dytt.no kom en kollega over nyttårsmarsjen og spurte meg om vi skulle delta. Vi ble enig om å høre med flere i hjemmesykepleien ville være med og der ble alle med. Så fikk flere som jobber i kommunen rede på dette og det spredte seg som ild i tørt gress. Pr idag, en uke etter teller vi 124 deltakere. Marsjen starter 11.2 og varer i 60 dager, altså til 11.4. Helt utrolig. Dette tror jeg blir kjempegøy. Dere kan selv lese om nyttårsmarsjen på http://www.dytt.no/ 



  • Morgensvømming. Hver onsdag og annenhver fredag er jeg på morgensvømming. Da er det opp tidlig kl 06.00. Svømminga starter kl 06.30 og på 1 time blir det mange meter i bassenget. Idag svømte jeg 1750 m.  Etterpå koser vi oss med badstu og en deilig frokost på kontoret. Disse morgene gir meg en utrolig energi, selv om jeg er opp tidlig er jeg ikke trøtt og føler meg hyper og utrolig opplagt. Det er bare herlig.

  • 28.januar var sola tilbake på Gamnes. Dagene blir lysere og det kjennes godt i både kropp og sinn.



 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...