mandag 19. august 2013

Min sommer

Nå er snart sommeren over og en ny høst er i emning.
Hva har skjedd i sommer og hvor har jeg vært og hva har jeg gjort? Trodde vel egentlig det ikke var så mye man fikk gjort i løpet av noen hektiske sommer uker, men når jeg ser tilbake på min sommer har det vært mange flotte opplevelser og turer, sammen med min familie og meg selv.

 
I hagen min har jeg brukt en del tid og her koser jeg meg. I år fikk jeg for første gang brukt den gamle hestevogna, masse blomster satte jeg opp den og synes det ble flott
 
 
TYRKIA
 
Retter etter skoleslutt dro jeg, min mann og de tre minste til Alanya i Tyrkia. Der hadde vi en flott ferie med late dager i sola, god mat og drikke, bading, lesing og masse avslapping. 


 
På stranda var det masse aktivitet og herlig varmt vann
 

På båttur.
Jeg og Benjamin


 
Synne og Rikke hoppet fra båten og fikk bade i tyrkis-blått hav. Litt redd for hai, men det gikk bra.
 

 
Jeg og min kjære <3 p="">
 
 

 
Synne og lillebror Benjamin
 

 
Minstemann Benjamin
 

 
Benjamin, Rikke og Synne
 
 

 
Fotosesjon på stranda.
Familiebilder 
 

Rikke
 
 
 
 
Synne
 
 

 
Synne, Benjamin og meg
 
 
 
Nydelig solnedgang på Oba stranden. 
  

 
Jeg og Benjamin utforsket borgen
 
 
 

 
Nrk- båten og programmet sommeråpen gikk forbi her en sen nattetime. Fulgte med både på tv og i vinduet
 
Fjellturer
 
Har gått noen fjellturer. Her er jeg på Stortind på Reinøya. Har vært med å merket noen av løypene her på Ringvassøya. Utrolig givende, men slitsom jobb.
 
 
 
På Soltind
 
 

 
På Tverrfjellet
 
PÅ HYTTA I SKIPSFJORD
 
 
Her spiller vi Kubbs
 

 
Frokost med nesten hele gjengen
 
 

 
Silje og Luca
 
 
POLARIA
 
 
Malin og Sondre
 

 
Vi venter spent på oppvisningsshow med selen på Polaria
 


Dette var litt fra min sommer. I dag har minstemann begynt i 9.klasse, nest yngste begynner på 2.videregående i Tromsø. De to eldste går universitetet i Geneve og Tromsø, og mellomstemann er snart ferdig baker og sånn går no dagan :)

Ha en fortsatt flott dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...